» tjugofemte november tvåtusensex «

Vilken kväll det var igår! Helt otroligt kul hade jag!
Bandyn gick väl sådär, vi vann en match och förlorade två tror jag.. Men ja var ju ändå inte där för att spela bandy...=) Träffade massa glada och härliga människor! Underbart! =)
Vi träffades först hos Anna för att få på oss pippi-flätorna, knästrumpor, kjol och pippi-tröjan. Började festa också såklart! Sen gick vi iväg till spelefanten där turneringen ägde rum. Måste säga att ja hade roligare i år än vad jag hade förra året, och det är ju positivt! =) Efter turneringen så gick vi till kåren och rockade loss, längesen det var så kul där som det var igår!!

Nu är det snart på't igen! Sittning ikväll som jag ser fram emot väldigt mkt, var längesen jag var på sittning..

Nee, dags att göra sig lite iordning tror jag minsann..hoppa in i duschen är de som gäller..




ses i dimman*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback