för trött för att orka sova?



image28



Är så sjukt trött, fattar inte varför ja sitter här ens.. Tur man sover med öronproppar...den nya grannen kollar på nån film så det låter som det är åska där inne.. 
Har vart en lång dag. Klockan ringde 05,50 imorse, var på praktiken från 07,30 - 16,00. Det gick över förväntan måste jag säga..men det kanske beror på att jag lider av något som heter överdriven självkritik. Dock kan självkritik vara bra i vissa lägen, väldigt många..men inte alltid..
Kom innan fem precis. Åt lite mat, tittade på Vänner, och gick sen hem till Vickan. Vi var ute och gick i det härliga vädret, till svensknabben och tillbaka. Det tog 70 min ungefär, och då gick vi inte speciellt fort.. Efter promenixen blev det te, alltid uppskattat! Tack för att du finns min diamond!

Imorrn blir det praktik igen. Börjar sju imorrn, men det är för att jag måste sluta tidigare eftersom jag ska ta med kissarna till veterinären och ta bort stygnen. Sen blir det till att kolla på lägenhet, och efter det tjejkväll..budgetvarianten..speciellt rik är man ju inte..


Who am I to dream, dreams are for fools, they let you down..

Kanske sova lite nu..eller titta på film, har inte bestämt mig riktigt.. är visserligen sanslöst trött...men orkar nog inte sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback