göm mig!

image23  


Oj vilken slappdag det har varit idag. Absolut inget nyttigt gjort.. eller..diskat o plockat undan lite har jag ju gjort förstås, men inte så mycket som ja hade behövt..
Däremot har jag sett två filmer, Ice Age 2 och Happy Feet. De var bra båda två, dock hade jag lite högre förväntningar på Happy Feet. Men den var söt..
Såg även ett avsnitt av Dr. Snuggles..haha, nostalgitripp eller vad..

Imorrn är det dags att gå till den beryktade VFU-platsen..och jag längtar INTE! Vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och inte komma fram när jag tänker på det! Dessutom måste jag betala bussresorna dit ut..jag som är pank! Har frstn kommit fram till att det här kommer bli världens diet-månad, härligt! Får passa på att träna lite nu också så kanske det blir ett lysande resultat =) Haha.. synd bara att det är fest på lördag och jag
råkar ha sprit hemma... =P

Saknar mina brudar, inte bra att vara borta så här länge från varandra...tur jag inte ska flytta från stan nu då.. vet inte hur det hade gått då.. you raise me up so I can stand on mountains...
Längtar massor tills på lördag! Vilken megafest det kommer bli! No limits där inte! =) Sen ska jag bara vara bakis på söndag...kan ju hoppas det är fint väder så vi kan göra favorit i repris i vallgraven...


do you believe in magic, do you believe, fallin' at first sight?


fast jag inte sett dig på så länge, tänker jag på dig ibland.
det var nånting som fastnade på mig, nåt som aldrig helt försvann..


Nej, nu måste jag verkligen sova.. bussen går 06,53 imorrn..usch, borde vara olagligt att gå upp så tidigt på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

faan va sjukt! Jag har gått och nynnat på you raise me up halva dan! :-)
Lördag blir kanon! Har tjejerna hemifrån här me så en vallgravstur vore skitkul! ska bara städa först.. :-S
På onsdag ska vi kolla på lägenhet :-)

Postat av: Anonym

Snacka om nostalgi... ;)

2007-04-10 @ 19:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback