härlig dag!

Vilken härlig dag det har varit idag!
Var hos doktorn imorse och fick reda på att han ska sätta igång en "utredning", så han ska beställa hit mina journaler från Nyköping så vi kan sätta igång med prover och sånt. Skönt med en doktor som tar en på allvar ordentligt och så det händer nåt. Fick meducin idag iaf, känns nästan bättre direkt.

Åkte in till Vicks (hehe, nytt smeknamn så vi vet vem av dom ja menar!) och hängde på hennes balkong. Sen till stan och impulsköp här och där, haha! Sen tillbaka till balkongen och dricka kaffe med Tobbe, sen till kåren och hängde lite där och passade på att gosa med Disa som var och hälsade på.

Cyklade hem sen, och nu sitter jag här.
Ska strax hoppa in i duschen och förbereda inför kvällen, jag och Jessie ska ju iväg till Tyskland, haha, vilket äventyr det kommer bli! =) Det ska dokumenteras kan jag lova!
Hon kommer förbi här vid åtta, och då bär det av till Trelleborg där vi sovandes ska vänta på båten som går tre inatt.. Men det ska bli riktigt skoj att göra nåt annat o komma härifrån ett tag även om vi kommer vara grymt trött imorrn när vi kommer tillbaka.. men det är det värt! =)

Nehepp.. sätta igång nu då kanske, måste äta nåt också har ja kommit fram till..


         
        

Kommentarer
Postat av: Steffi

Åh, va kul med Tyskland :) Bon voyage som vi kanske skulle sagt på franskalektionerna :) Vad är de för medicin du ska äta?
Tack för att du skrev så gulligt inlägg på mammas blogg. :) Du är så söt. LOVE YOU! PUSS

Postat av: Jessica

Tyskland here we come!! ska bli så gryyymt kul!! fatta att imorrn äter vi lunch på andra sidan östersjön :-)

Ses sen!

2007-04-25 @ 18:31:52
URL: http://jesssie.blogg.se
Postat av: vickan

tack för igår.. det va mysigt :) nu är ni på bten tror jag! puss puss puss

2007-04-26 @ 09:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback