helg

Så var helgen slut igen då.. som tur är så får man ju två dagar extra ledigt, så det blir kortvecka det här, skönt! Dock jobbar jag i helgen som kommer, men det kan det väl vara värt tycker jag. =)
Har haft en härlig helg, varit på två sittningar, den ena galnare än den andra. Har haft det jättemysigt med alla människor, och jag har insett hur kul det är att träffa nya människor, helt underbart! Man behöver verkligen komma ifrån det vanliga och se lite annat, är så värdefullt!

Idag har det varit en mycket bra dag, trots att vi var och såg Djurgården som fick spö av Kalmar...men mitt hjärta är ändå blått, no matter what.. "rött för blodet genom hjärta och ven..."
Innan fotbollen var vi på lägenhetsvisning och så käkade vi lite pizza. Efter fotbollen som förövrigt var sådär, ingen direkt höjdarmatch, men utan Tourray hade matchen kunnat bli sämre... Men det var skoj iaf att se det blå-blåa laget igen! Efter fotbollen bar det hem till Vickan för att bädda ner sig i hennes säng och sova och tina upp, sen bli väckta för att gå direkt till middagsbordet, smaskigt med mat, vilken mästerkock Staffan är! =)
Tittade på sporten och parlamentet, sen satte jag mig på min cykel och trampade hem.


I know you've been goin' through some things
The pain you hold inside is written on your face
I know you're 'bout tired of the rain
Well so am I but I know things can change

Well you can die, you can sigh, you can cry
'Til you're midnight blue
But that's not you
'Cause I know you're stronger

I know it's been heavy on your mind
Give him up he's not worth your time
Where is it that says you need a guy
Well you don't need his love to justify your life

So he can go, let him go, make him go
You should want him to
So can you
I know that you're stronger



Sova snart tänkte jag...lite sliten är jag trots allt.. =)

Imorrn är en ny dag, då tar vi nya tag!


image58

Tack för helgen Vickan, du är min bästa cowgirl-kompis! =)

Kommentarer
Postat av: vickan

tack gumman. du har räddat mej i helgen! vad skulle jag gjort utan dig. och du har såå rätt i din text. ses snart! love you.

2007-04-30 @ 11:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback