..

hemma från jobbet.
blir till att packa o dona lite idag eftersom vi sticker imorrn.. men det är det värt, ska bli så himla skönt att komma hem och få ha lite semester innan skolan sätter igång igen.
ännu vet jag inte om jag kommer in, men jag är hoppfull.

gått bra att jobba idag trots vissa omständigheter... det är jobbigt, men å andra sidan har jag bara mig själv att skylla..som man bäddar får man ligga heter det tydligen.. dock trodde jag inte att det skulle bli riktigt så här, men man får inte vara riktigt så naiv som jag har varit i den här situationen...men vadå..jag är ju bara 22...hallå..

packa nu...



image96

Kommentarer
Postat av: vicky diamond

pluttan! skriver här istället för på ett inlägg längre ner! vilken underbat din tröja! mee like! sknar dig! pussis!

Postat av: emma

Heeeeej gumman! Underbart å se dig idag ska du veta! Ses snart igen! pussa

2007-08-28 @ 19:26:34
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback