du har inte en aning..

inte skrivit på några dagar nu.. är inte så att ja inte har nåt att skriva, bara det att det är så himla mkt så vet inte riktigt vart jag ska börja..

det är mkt nu...sammanfattningsvis..

i onsdags skrev vi tenta, gick väl sådär måste jag säga..
sen tentaslask på kvällen, och jäklar vilket slask det blev!!
jag och Vickan åkte hem till Li, dit även Micke och Jessie kom så småningom. vi drack, fotade en hel massa, dansade till massa gamla låtar..ja.. hade riktigt trevligt!
sen åkte vi till fisken, alla utom jessie och vickan som valde kåren istället.
dansade även där, träffade mallan och fortsatte att dansa.. en och en annan cider slank ner också..
sen spårade det ur.. på flera sätt..
Li bestämde sig för att jag inte fick åka hem själv i det skicket jag befann mig i, så hon cyklade med mig och sov på min soffa - tack!
pizza igår med Vickan, välbehövligt på flera sätt..
sen jobb till 21.30..segt...

idag har jag inte gjort mkt. mådde inge bra när ja vaknade imorse, och gör det väl fortfarande inte..
har gått här hemma och plockat lite, sett lite på tv, lagat lite mat, suttit här och nördat...

imorrn blir det tacos och utgång med min favorit. den kvällen ska bli ett avslut på det här året, och precis allt dåligt som har hänt de senaste tolv månaderna, det ska stanna i det förflutna, och jag vägrar det att följa med in till nästa år...aldrig, jag går inte med på det.
söndag blir det nog lugnt också, lite bakis kanske, vem vet.. packa lite, och sen åker jag till nyköping på tisdag.
blir en dag där, och sen lyfter vi tidigt på torsdag morgon.
kunde inte vara bättre timing, det är precis det jag behöver just nu - att komma långt bort från det här stället..

trots att jag så jättegärna vill lämna kalmar och allt som har med den staden att göra, så har jag ändå bestämt mig för att läsa kursen som jag kommit in på. vem vet, kanske kommer bli jättebra..kanske inte..det visar sig.
i vilket fall som helst så tar jag en dag i taget och ser vad som händer.
som jag har sagt förut så måste jag lära mig att leva i dagen, och inte i gårdagen..det är inte lätt, men jag måste lära mig att försöka iaf.

har en perfekt bok att läsa när jag är borta iaf - tack Li! =) måste även försöka lära mig att leva efter det som står i den också.. kanske blir ett lysande resultat!

_________________________________________

mitt liv är som ditt,
vet inte om du sett det, men det liknar mitt shit
för jag ser allt svart på vitt, alltid missnöjd med nåt
grubblar över saker som jag nog aldrig förstått
deprimerad mellanåt..
jag tycker synd om mig själv när jag jobbar för hårt..
kanske tappat det helt, spelat för många spel
målat in mig i ett hörn, fått en törn
det är då jag hatar mig själv, då kommer tåren
för jag har ingen jävla aning om vafan jag håller på med..
__________________________________________

njuta ska jag göra, om en vecka - då är jag borta härifrån..


  <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud jag älskar den där låten!

2007-12-16 @ 13:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback