finito

det är så logiskt.. kan inte säga nåt annat..

hemma nu efter sista kårkvällen för det här året, men jag måste säga att det har varit en bra kväll, och jag har mer eller mindre hållt det löftet jag lovat mig själv om att lämna allt bakom mig..
klart det är svårt, men jag kan inte göra annat än att försöka..

det bästa jag kan göra just nu är egentligen att sova, och det ska jag göra snart också..
har fått ett bra råd från micke bus (jag vet att du läser det här =)), han säger att jag inte ska tänka för mkt, och det är ju helt rätt.. men det är svårt det med..

den här terminen är snart slut, och jag vill väl inte påstå att den blev som jag hade tänkt mig..
resan som varade i fem veckor gjorde mig inget annat än väl, det var nog det bästa som kunde hända det här året.. sen att hösten har fört med sig massor med konstiga saker också, det var egentligen bara väntat, det är ju ändå mig det handlar om..
dock blev jag förvånad över vissa händelser, och jag är lite lite lite besviken på mig själv att jag lät det hända.. men å andra sidan sägs det ju att man lär sig av sina misstag - och för en gångs skull hoppas jag att jag verkligen kan komma ihåg det, vill inte uppleva det flera ggr..trots att det är oundvikligt...jag kan åtminstone låtsas för tillfället att jag slipper det..


"I can't wait, I won't wait, I don't wanna wait.."

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du låter inge glad gumman =(

Postat av: OttO

var tvungen att kolla in din blogg efter att du sa igår att du läste min, och kolla, ingen anonym kommentar! :D

2007-12-16 @ 17:13:46
URL: http://oliveira.blogg.se
Postat av: Micke bus

Verkar som jag e avslöjad! Även fast det var jag som avslöjade mig själv ;)
Vet att mitt 'råd' inte är lätt att följa, men då tycker jag det är viktigare med det andra jag sa. 'Ta hand om dig nu'

2007-12-18 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback