jag gör slut...

...med mig själv..

åter igen, envis? trögfattad?
vad är det egentligen jag håller på och gör mot mig själv precis hela tiden!?
jag börjar tro att jag lider av någon slags kronisk idioti.
varförvarförvarför lär man sig aldrig? att konstant neka sig själv bra tankar blir inte bra..
ont i magen? jag? neee..varför skulle jag ha ont i magen?!
det kan väl inte alls bero på att jag är den mest godtrogna människan jag känner?
det kan väl inte alls ha att göra med att jag inte lär mig av mina misstag?
eller att jag vrider och vänder på saker och ting så att det alltid slutar med att det är mitt fel?

jag gör slut...
...med kalmar...

jag vill så gärna komma härifrån nu, varje dag så inser jag mer och mer att jag inte hör hemma här.
jag måste bort och göra nåt annat.. börja om...starta från ruta ett nån annanstans.
nånstans där ingen känner mig, där ingen vet hur jag fungerar, där ingen vet hur dum och naiv jag kan vara..


jag gör slut...

...med idag, igår, och alla andra dagar som på ett dåligt sätt har satt spår...

det var inte så här jag vill att det skulle gå, jag hade sett en helt annan saga..
...fairytale gone bad?

ett problem är, att jag kommer inte kunna göra slut med de här sakerna förrän jag kommit från den här staden.. därför mina vänner står det nu klart, jag SKA flytta härifrån...och det finns absolut ingenting alls som kan hålla mig kvar här eller hindra mig. det är min tur nu..



Kommentarer
Postat av: vicky diamond

och du får följa med mig! även fast jag känner dig och vet hur du är, men det är det jag gillar!:)love*

Postat av: Anonym

Herregud vad dramatisk man kan vara!!

2007-12-10 @ 23:07:27
Postat av: Elaine

du kan väl komma till sthlm då? även fast vi vet hur du är :p men hela stan gör iaf inte det. PUSS!

2007-12-10 @ 23:36:34
URL: http://ilejn.blogg.se
Postat av: Hannah

Stödjer dig i vilket beslut du än fattar, men det blir tomt utan dig! lycka till. kram

2007-12-11 @ 17:19:50
URL: http://hannahgange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback