snart lyfter vi..

äntligen jullov, på riktigt!! kan verkligen andas ut nu under semestern, behöver inte alls tänka på skolan, ska bli så himla skönt.. idag lämnade jag in det sista, och jag fick dessutom reda på att jag klarade tentan!! så himla underbart, kunde inte få en bättre julklapp...faktiskt inte! =)

har väskan packad här bredvid mig, och snart bär det av. imorrn åker jag till nyköping, och på torsdag morgon klockan sju så lyfter vi från arlanda.. oj vad jag har väntat på det här. äntligen ska jag få komma bort härifrån på riktigt, behöver inte tänka på nåt alls.

jag får hela tiden kommentarer från flera håll om att jag inte verkar må bra. till er vill jag säga att jo, jag mår bra, men ibland, vissa dagar, så hamnar jag i en liten svacka. jag orkar liksom inte riktigt med alla motgångar som jag tvingas stöta på, utan någonstans tar det stopp och min kropp och mitt sinne säger ifrån. alla stöter på svårigheter lite då och då, och jag är väl väldigt "lättdeprimerad" om man nu kan säga så. jag har mått betydligt mkt sämre, och det är väl lite av en försvarsmekanism att bli lite deppad lite oftare, istället för att allt ska komma och slå ner mig på en och samma gång.. jag har lärt mig att leva med det, och nej - jag tycker inte alls synd om mig själv, och jag vill inte att nån annan ska göra det heller, det enda jag vill är att förklara att det är så jag funkar..
japp, så fick man det sagt också.  =)


"fan fan fan, det skulle vart du..."

image131


snart är jag där..

Kommentarer
Postat av: Tuffen

Hej min Luz. Tänker på dig när du göttar dig bland heta killar o drinkar som flödar :) haha. Ha de bäst, jag tänker på dig! Hör av dig om det är något, när som helst, hur som helst. :) PUSS

2007-12-17 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback