snart..

om några minuter ska jag gå till bussen som ska ta mig till tåget. sen bär det av hemåt nyköping. =) ska bli så himla skönt att komma hem och träffa hela familjen, även fast de lär vara upptagna med packstressen. =)

längtar massor tills på torsdag, och till farmor och farfar som redan är där nere i värmen. de ringde igår och grattade mig till tentan, hehe, även fast de befinner sig långt borta så sprider sig rykten ända dit.
köpte frstn en nyårsklänning igår, herregud - jag i klänning! men det blir spännande. =) lite fin ska man väl få känna sig iaf tycker jag..

ne, nu ska jag plocka ihop det sista och traska ut till bussen.

take care*

image132

Kommentarer
Postat av: hannah

He will get there... ha det så bra, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback