the day's over

så var dagen slut, första advent..

det har fortfarande inte kommit någon snö, inte alls oväntat.
nu hoppas jag att den håller sig borta tills jag lämnat stan, så två veckor till ungefär, sen får den gärna komma.

inte mkt kvar att göra här i stan innan jul. plugga, plugga och plugga ännu mer. sen blir det julbord på skolan på fredag, kan ju bli trevligt. jobb lördag och söndag, sen tenta på tisdagen efter.
får se ifall det blir något mer jobbande innan jul, har satt upp mig på några dagar så får hoppas att jag iaf får nån tid. annars blir det tidig hemåkning innan jul, kan iofs vara skönt också. men problemet då är att jag måste släpa på så himla mkt kläder, först att ha till vardags hemma, och sen hela resväskan med sommarkläder. aja, det får lösa sig, inget jag behöver bekymra mig om just nu.

om jag skulle ta och sova nu så jag orkar med mig själv imorgon. ska träffa greta i skolan vid åtta, och då ska vi ner till calmar nyckel och smyga system - mkt spännande! är dock inte lika avancerat som på Cartier, lite mindre skala.. sen blir det tvätt imorrn också, första gången sen jag kom tillbaka hit ner till kalmar.. så ja  - det behövs!

sova var det.. natti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Lussefika nästa advent? Jag har massa lussebullar men åker ju snart..Trevlig första advent på dig me, om än 23 minuter för sent =)

2007-12-03 @ 00:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback