åttonde februari tvåtusensju (neee, ingen rolig rubrik idag heller)

Dumma tekniska grejer! Hade skrivit ett långt inlägg om helgen (skrevs i måndags), men det går ju för guds skull inte att publicera, blir tokig!
Så vi får hoppa det helt enkelt, hade en bra helg iaf. =)

Vart i skolan idag från nio till halv sex..fick lite gjort man kan säga. Men rätt gött att sitta där framför datorn, här hemma tar det ju ett år att skriva saker, tror det är dags för omformatering snart..
Åkte hem och diskade o städade lite, helt plötsligt ringde det på dörren (inte speciellt vanligt), trodde det var folk från jehovas som ville värva mig, men de va det inte! För det var Vickan! Hon hade knatat hit och tänkte hälsa på, utan förvarning! Så nu fick hon minsann se hur det ser ut här i vanliga fall, det vill säga när jag inte städar. =) Stackarn! Äsch, ja vet att ja är en slarver, och det står ja för! =) Dock har jag städat idag...lika bra att börja i tid, kanske hinner klart tills mamma och syrran dyker upp på fredag nästa vecka. =) Blir ju tjejkväll/protestmotallahjärtansdagkväll här på onsdag, och då ska det väl helst också vara städat.. Men jag har några dagar på mig, så det ska nog lösa sig.

Var hemma och myste hos Jessie igår, bjöd mer eller mindre in mig själv. Satt i skolan och var hungrig så tyckte det kunde passa sig att ja gick med hem till henne och åt lite. =) Det var smaskens! Sen blev jag bjuden på bullar och saft, också gott! Jag skulle nog kunna säga utan att överdriva att jag aldrig har sett Jessie så flummig, någonsin! Men det är härligt med folk som är likadana som mig, då slipper jag känna mig helt konstig.. =P "Är du kär i mig ännu Klas-Göran... Vaaarför skriveeer du aldriiig Klas-Göran..."
Åkte hem vid tio, och då var ja trött efter allt skrattande, men det var definitivt värt det! Tack för en underbar kväll! =))

Imorrn blir det jobb, ledig från skolan så tänkte passa på att tjäna lite stååålar. 11-18, GrönaRum is the shit. Jobbar lördag och söndag också, vanliga jobbarhelgen..
Efter jobbet blir det bullätande hos Vickan. Och så kan man säga bye-bye till beach -07... haha, värdelöst!

Nehepp, nu ska ja sova tror jag.. skönhetssömn...pyttsan! =)


Ciao*

Kommentarer
Postat av: Halluleja

nu funkar ju tekniken och gamla inläggen me.. 5 ggr! =)
Ne du suger på rubriker måste jag säga..
klas-göran funkar alltid!
Det va superkul att du ville me mig hem och äta ju :-) Gillar spontana saker =)

Beach 2007? tacka vet jag beach 2010!
Ses snart!

2007-02-09 @ 15:39:49
Postat av: Jessica

Sala är i byn..
Får skriva om den snart till "K-G är i byn" eller nåt..
Ja telepatin va sjuk idag :-)

2007-02-11 @ 20:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback