» femte februari tvåtusensju «

Vilket liv...kan knappt ens sova på nätterna. Min ena bebis löper för första gången i sitt liv, och det är riktigt jobbigt för henne.. Hon låter som ett litet barn när hon jamar, stackarn! Och det värsta av allt är ju att ja inte vet om hon har ont..har katter ont när de löper? Om det är nån som vet - please tell me så slipper ja fundera över den saken..

Vart hemma från skolan idag, haft ont i halsen och ingen ork alls. Har tittat på tv mest hela dagen, var en sväng till affären också. Handla måste man ju tyvärr alltid göra..
Vet inte hur det blir imorrn om ja ska gå då heller..de återstår att se. Har ju bokbordet att ta hand om, plus att ja ska träffa gruppen och förbereda grupparbetet, men mår man inte bra så finns det väl inte så mkt att göra...


Såklart var det en underbar helg, precis som det varit de senaste helgerna. Jag måste ha tur som är omgiven av så mkt underbara människor! Man kan ju inte vara på dåligt humör, det är inte möjligt när man är tillsammans med dom! Tack alla mina sötisar! <3
I fredags var det kick-off med KARMA, och det är så kul när två av mina änglar gått med som värdar också! =) Vi blev bjudna på lasagne och lite lekar. Sprang runt ett tag så ja trodde ja skulle få astmaanfall..haha, har verkligen noll kondition! Jessica stod för underhållningen där ett tag "Halluleja..", jag och Vickan höll på att dö av skratt, haha, förlåt Jessie, men de va verkligen så roligt!!  =)
Efter sittningen så bar det av hemåt, men det var skönt att komma hem och sova lite...
I lördags så åkte ja hem till Vickan vid typ tre, blev bjuden på mat, och vi började så småningom göra oss iordning inför kvällens spektakel. Senare kom även Anna, och till slut kan man väl säga att korridoren var mer eller mindre överfull. Spelade Guitar Hero som är sååå roligt! Haha, särskilt svårt blir det när man har fått i sig lite också...blir helt konstig i ögonen. Men kul är det! =)
Stack iväg till kåren och dansade loss. Längesen ja va där, men ja ska väl va ärlig och säga att ja inte riktigt saknar det heller.. inte så speciellt roligt alla gånger. Men nån gång ibland kan det ju va spännande...
Efter kåren så var det efterfest hemma hos Vickan. Haha, spännande me folk och alkohol...men så länge folk är glada så är det bara kul.
Cyklade hem framåt fem nån gång, och sov till halv två dagen därpå. Anna ringde tio i två och frågade om ja skulle käka pizza och se på handboll...klockan två! Så det blev till att stressa lite. Kan säga att folk tittade lite konstigt på oss när vi kom in fyra pers på handbollsmatchen me en varsin pizza (med undantag för vickan som åt kebab). Men saatans va gott det var! =) Kul att se på handboll också, även fast de förlorade. "Sexan suger!" =))
Efter matchen följde ja o Anna med hem till Vickans korridor och hjälpte till att städa, kunde tydligt se spår at fylleslaget som ägt rum kvällen/natten innan.. Fick slita bort saker från bordet som hade kladdat fast...mmm..niiice! När sönderslaget glas, sönderbrytna skivor och tomma burkar var slängda, så gick jag och Anna hem till henne. Slappade framför tv.n, och det var då bakfyllan kom...shit va seg jag blev! Sen dök Jessie upp ett tag också, förvånad att hon var så pigg =P
När hon gått så spelade ja o Anna EyeToy ett tag, blev dock trötta väldigt fort, och åt lite stuvade makaroner och köttbullar istället! =) Smaskigt!!
Sen cyklade ja hem och sov, det var mkt skönt! =)

Älsklingar, TACK FÖR EN UNDERBAR HELG!!


Tack å hej*


Kommentarer
Postat av: A.P.

Tja! Hamnade här och läste om din katt =) När min katt "löpte" (eller vad det heter) så gav jag henne katt-P-piller och då blev hon myyyyycket myyyycket lugnare. Framför allt slutade hon yla. Låter hemskt rent ju! Precis som hon var döende och då blev jag helt tossig =( Så katt-p-piller är helt enkelt mitt tips =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback