the one where she had a wonderful weekend

Måndag igen, veckorna går fort, inget snack om saken.
I fredags kväll efter att ja slutat jobbet var jag och Jessie hemma hos Vickan. Vickan stod för maten, och Jessie för efterrätten, alltid gott med bullar! =) Tittade på "så ska det låta" och ylade värre än vanligt. Vi ska nog starta en "trinett", eller vad säger du Vickan? =P =) Efter att Jessie gått hem så stannade ja kvar ett tag, och vi kollade in "Ika i rutan" på youtube.. Shit va hon är läskig. Fick flashbacks från när jag var liten och satt och gömde mig bakom en kudde i soffan. "Nu kommer jag ut ur rrrruuutan", "Ååååååke, ska vi dansa skalettdaanseeen?". Huaa!
Men roligt hade vi iallafall! Cyklade sen hem för att sova..

I lördags jobbade jag också. Åkte hem och gjorde mig iordning, satte mig på bussen och åkte in till stan. Jag och brudarna (Vickan x2, Jessie och Anna) var och käkade på Zorbas. Mycket trevligt, måste göras om! Efter det gick vi hem till Vickan och spelade spel, jag och Jessie vann! =)
Åkte hem vid elva och sov, medan de andra festade på och fortsatte utåt. Dock skönt att slippa vara bakis på jobbet igår...för ovanlighetens skull.

Vart i skolan idag mellan tio och fem ungefär. Vi har gjort grupparbete, blev klara så slipper sitta med det på onsdag. Sen satt jag kvar ett tag efteråt och gjorde en del av en uppgift till datakursen.

Längtar till vecka 15, nu är det helt bestämt att vi åker til Sälen. Ska bli så himla mysigt! Vi åker på måndagen och styr hemåt på söndagen. Som tur är har jag självstudier hela den veckan. =) Det blir snowboard (så gott det går), och after-ski för hela slanten. Ska försöka att inte slå halvt ihjäl mig, och ifall detta nu skulle ske så finns ju alltid after-skin där man kan rehabilitera sig från eventuella skador. Mycket trevligt! Så glad att jag har mina babes! Tack för att ni finns!

Nehepp, se lite på tv nu kanske innan det är dags att krypa till kojs. Skola imorrn från nio till fyra, lite jobbigt.. Men det blir nog bra ändå.

ciao


Kommentarer
Postat av: vicky diamond

japp! trinett is the shit:D hahaha puss!

2007-02-12 @ 21:02:49
Postat av: den andre :)

vi löööv sälen! jag längtar så jag dör.. jag ska leva livet fullt ut :P

2007-02-12 @ 21:07:34
Postat av: Jessica

Skojar du?? En rubrik!! :-)

V.15 blir grymt, hoppas på många snyggingar bara, funkade ju sist jag va där =) eller.. nästsist..
Ska köpa värsta klockrena skivan som kommit ut - absolut afterski!

P&K

2007-02-12 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback