» tjugoandra januari tvåtusensju «

OJOJOJ, vad kan jag mer säga?!
Vilken helg det har varit! Först så får jag ringa till jobbet och säga ifrån mina jobbtider eftersom ja har fått ont i den satans höften igen!! Orkar inte mer!! Dock hade jag ju redan köpt sittningsbiljett, så det blev till att gå på den i lördags kväll. Vilken sittning sen då!! Helt underbart kul, den roligaste på länge, tack vare Snesteg och Kissis, thank you boys!!
Innan sittningen var de förmys me Vickan och Anna. Vi lyssnade på musik, åt lite godis och drack lite grogg...me like! =)
Sittningen hade även god mat, och det är ju aldrig fel! Supersmaskig efterrätt, vit chokladmousse typ..*mums* Efter att sittningen tagit slut så bar det vägen hem till Vickan igen där vi festade i hennes korridor. Spelade skånska ölspelet och Guitar Hero II på playstation...hahahaha, de va riktigt kul!! Kunde inte slita mig från gitarren!!
Fick även där inse att jag ständigt blir förvånad av människor som visar sig vara något annat än vad man tror att de är... men just i lördags var det bara positivt, så ett tack får jag nog ändå säga...

Vi stack tillbaka till kåren och festade vidare, dansade och hade det kul.
Sen gick jag och Vickan och några till, till Café Corner för att förtära en varsinn gyrosrulle, inte helt fel det heller.. dock tycker jag att de va lite för långt att gå för att fylleäta...men men...
Sen blev det efterfest nr.1. Snälla Alex hade sparat en varsin öl till oss, tack! =) Har aldrig sett maken till fest innan, helt sjukt mkt folk på sjukt litet utrymme.. Kom in i ett kök där det var fullt med folk som både sov och dansade. Fick där reda på att festen egentligen var i det andra rummet...så vi gick dit och dansade lite istället, hälsade på Ari Da Silva (Vickans flirt ;P) och fick en alban på halsen (bokstavligt talat), ska åter igen tacka Alex för den snygga räddningen -----> TACK!!
Sen bar det av till efterfest nr.2 hemma hos Alex med Simon, Vickan, plus Mårten som kom dit lite senare.. man kan väl säga att det var där som fyllan slog till på riktigt...hahahaha...tror visst att de va nån som däckade...Alldeles för mkt Jägermeister... Vaknade upp och insåg att ja va helt själv kvar...ringde Vickan som tröttnat på att slå och skrika på mig och därför gått hem, och knatade så småningom dit jag med. Där bäddade hon ner mig i sin säng och gick hem till Mårten och sov där istället. 
Gårdagen bestod sen mestadels av sömn. Vickan kom nog hem vid halv fem ungefär tror jag.. då begav vi oss till pizzerian för bakismat, Gott!!

Kan väl säga att frossan från igårkväll sitter kvar idag mer eller mindre...satt och skakade på lektionen imorse, inte så värst underbart... Har nyktrat till, men är fortfarande bakis.
Men jag kan väl bara sluta med att dra slutsatsen att helgen har varit mycket mycket bra, och detta tack vare helt underbara människor som jag spenderat den med! Tack! <3




"Tapetklister under mina skor
Du är så mycket vackrare än vad du tror
Jag vågar inte
Jag vågar inte

Jag vet var du är, jag kan ringa dej
Men jag känner mej osäker på mej
Du kanske har nån annan, vad vet jag?
Visst blir det väl min tur, en dag"

"Ryggen mot väggen till sist
Äntligen slut
En svår situation, ja visst
har jag drömt om så länge nu
En hand mot min strupe
och andas blir svårt
En hand runt min hals
klämmer alltför hårt
och benen dom bär
inte längre min kropp
stå..."


Kommentarer
Postat av: vickan

du, denn helg är svårslagen! taaack.. nu måste ändå bakfyllan gå övr för mej, trött på den nu.. :) men det var det värt.. puss

2007-01-22 @ 23:43:24
Postat av: vickan

du, denn helg är svårslagen! taaack.. nu måste ändå bakfyllan gå övr för mej, trött på den nu.. :) men det var det värt.. puss

2007-01-22 @ 23:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback