» tjugonionde januari tvåtusensju «

Så var ytterligare en helg slut. Men vilken helg sen!

I fredags efter skolan så gick ja till Vickan och vi gick tillsammans ner på stan. Skulle ju inte shoppa egentligen, men så blev det visst ändå... Vi var på EvilDesign och jag beställde tid där. =) Längtar!
Sen så kom Jessica också ner på stan, och då blev det ThaiSilk och thai-mat som gällde. Mycket gott! Sen till Vickan igen och hämta väskan för att åka hem och i stort sett vända igen. Förfest var det som väntade, eller mys snarare. Det var jag, Vickan och Jessica som satt och drack lite och snackade.
Efter ett tag gick vi över till Jocke där det vara massa folk. Satt där och drack ännu mer, sen bar det av till Palace. Sjukt mkt folk stod i kö, men hoppsan, vi gick visst in i VIP-kön. =) Lite oväntat, men fasiken så roligt! Dansade runt och kollade in Byz när han uppträdde.
Sen hamnade vi på VIP-hyllan också, mkt trevligt! Satt där och snackade med riktigt schyssta människor.
Sen blev det efterfest på tullslätten, och efter det fest på ett hotell i stan. Måste säga att det var en lyckad kväll med mycket överraskningar och skönt folk. Det blev karatefylla! =P
Gick sen hem till Vickan och hämtade min väska, och sen mötte jag andra Vickan och vi satte oss på tåget och det bar iväg mot GBG. Då var klockan halv åtta och jag hade inte sovit alls.. tog igen det genom att sova en timme på tåget. Dock var jag väldigt trött...
Vi var framme i GBG vid halv tolv ungefär, och då hade även Anna anslutit. Möte hela eftermiddagen, checkade in på hotellet runt fem nån gång. Vilade en snabbis, och gjorde oss sen iordning. Vi spelade bowling, och det gick ju som det gick.. man vågar knappt ens säga att man har spelat på rätt hög nivå innan... Efter maten åt vi god mat, men jag höll både på att frysa ihjäl och somna, så var rätt skönt att komma tillbaka till hotellet och sova litegrann.
Söndagen bestod bara av möte, och vi var tillbaka i Kalmar vid nio. Då var ja trött på att åka tåg!
Sammanfattningsvis kan man väl bara säga att helgen har vart sjukt bra, trots trötthet. Det har blivit mycket skratt, ojojoj så kul man kan ha åt vissa personer, känns hemskt att skratta åt någon, men det går ju inte att låta bli! =)

Idag har jag vart i skolan, först muntligt seminarie från förra terminen, sen ordinarie föreläsning. Efter skolan handlade jag mat på Maxi, och fick skjuts hem tack vare en snäll klasskompis. Har gjort lite matlådor, så nu har jag mat för ett tag.

Blir snart till att sova litegrann, känns att man har festat rätt mkt senaste tiden.. men va fasiken, man lever ju bara en gång!

Tack till alla mina brudar som har gjort helgen till något att minnas! Och tack till alla andra inblandade! =P


*festar du så festar jag


Kommentarer
Postat av: Jessica

det blir nog förfest varje dag.. =)

2007-01-31 @ 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback