» trettioförsta januari tvåtusensju «

Blev inget pluggande idag. De ringde från jobbet imorse och ville att jag skulle hoppa in. Så jag var där mellan halv elva och fyra. Sen cyklade jag hemåt, och sen dess har jag inte gjort så speciellt mycket faktiskt. Borde ha pluggat, borde ha städat...men just nu orkar jag inte.

Imorrn är det dock skola som gäller, börjar inte förrän vid ett, så det blir sovmorgon där minsann, mkt skönt! Efter skolan ska jag på möte, Lärarförbundet. Sen blir det paj hemma hos Jessie =) Det ser jag fram emot! =)

Party på lördag, som om ja inte festat tillräckligt ändå... =P Men de ska bli skojsigt, party party! Någon karatefylla lär det väl inte bli i helgen, men något i stil med det kanske man lyckas med... ;P
Party med brudarna, jag längtar! Finns det några människor som har roligare tillsammans än vad vi har? Sjukt galet kul, alltid! No limits!! =D Puss på er my angels!

Nu blir det nog film, sen sova lite..


Ibland är livet för underbart...


Kommentarer
Postat av: Jessica

pajen va god men fy farao va "proppad" man blev av den.. va gött me lite popcorn efter som jämnade ut det :-)

sjuk diskussion som vanligt.. fick "sips o dippi" till nåt snuskigt.. =)

på lördag smäller det!

2007-02-02 @ 12:27:06
Postat av: Vickan

jag längtar tills imorrn daaarling.. har tråkigt här i min sittandes sov ställning :) tack fr idag.. alltid lika niice.. puss puss

2007-02-02 @ 23:45:35
Postat av: vickan

tack det värmer verkligen! nu fick du mej att le.. det är bra :) pusspuss

2007-02-05 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback