» trettionde januari tvåtusensju «

Ibland händer det oväntade saker man inte trodde skulle hända... men så inser man :
Visst fan är jag värd det?!
Svaret på den frågan är nog ändå ja.. för om sanningen ska fram så måste ja erkänna att jag tycker det.
Äntligen får jag något att vara glad över, mitt i en period med massa annat skit. MEN DET ÄR SÅ SKÖNT!
Finally!
Jag råkar aldrig ut för saker som får mig att le flera dagar efteråt, men det är precis så det är nu, och jag är glad!!!

Vart i skolan idag, rätt seg föreläsning, men satt kvar efteråt och fixade en uppgift tills på torsdag. Skönt att ha det gjort.  Efter jag var klar så gick jag och Vickan hem till Jessica, dit andra Vickan också anslöt så småningom. Där åt vi god mat (tack!) och såg på SVT =) Absurt...
Så glad att ha så underbara vänner, bara massa skratt hela tiden! Tack för att ni finns brudar! <3
Sen blev det promenad från södercentrum till skvallertorget, bussen åkte förbi oss båda gångerna, men hem kom jag till slut.

Imorrn blir det plugg på bibblan med Vickan, ledig från skolan.. men riktigt ledig blir man ju aldrig..


Sova nu tänkte jag.


"...så här ska livet alltid va..."


Kommentarer
Postat av: Jessica

era galningar! gick ni till skvallertorget?? ni hade ju fått kommit upp hit o vänta annars.. =)

hehe, tack själv, det va rätt kul o kolla på dig när du låg på mattan ;-) och ja - du är värd det!

krams

2007-01-31 @ 12:33:10
Postat av: Vickan

haha, vi lyckas alltid! missa bussen 2 gånger är jävligt skickligt faktiskt! va måttligt irriterad:D glad för din skull darling! pöss

2007-01-31 @ 16:09:18
Postat av: Vickan

jag älskar se dig s här.. du är verkligen värd det! njut av situationen.. du är så braaa! på lördag är det dags igen, vad händer denna gång :P puss darling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback