älskar våren!

Det är vår idag med, ska snart ta en promenad in till stan, måste köpa en bok jag har seminarie på nästa vecka...måndag närmare bestämt. Ska även förbi o köpa träningskort, för nu jäklar ska det bli träna av...beach-08 kanske...=)

Igår fotograferade vi oss i styrelsen, var vid slottet och njöt av den härliga vårsolen. Kan väl inte säga att det blev jättebra bilder direkt, men va fasiken...det får duga. Sen gick vi hem till Vickan, och så småningom började vi med maten (eller dom ska jag väl säga..ja lade beslag på chipspåsen =) ). Det blev tacogratäng, plus saft...de andra drack vin, men jag som inte har världens bästa ekonomi fick nöja mig med saft, dock fick jag ett glas vin av Jessie lite senare - tack! Var rätt trött där ett tag, och massa tankar sprang runt i huvudet på mig, så jag tvekade väl lite när de andra skulle dra med mig till puben.. Men jag följde med iaf och hade det riktigt kul. Innan tolv precis beslutade jag o Vickan oss för att cykla hemåt, och det var nog bra, somnade så fort ja lagt ner huvudet på kudden.. 

Idag blir det som sagt var promenix in till stan, får se om det blir bussen hem sen..beror på hur jobbigt det är att gå. =) Träning ikväll förhoppningsvis, behövs ju verkligen... 

Just det, anmälde oss till AG igår också, åååh va ja längtar! Men tiden går ju rätt fort, så vi är snart där.. och snart tillbaka i Kalmar igen.. Roligt att alla mina brudar anmälde sig också, kommer bli much better än förra året! Wiii!

Nehepp, ut o gå var det...

*tata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback