hurtbulle

Oj så hurtig man har varit idag!! Först promenad till och från stan, o sen spinning ikväll, kan ju tro att jag har gått o blivit helt galen.. Om ja tänker efter så här efteråt så kanske det inte va så himla smart med tanke på den huvudvärk jag gått och dragit på de senaste två dagarna.. det känns nu kan jag säga..
Har redovisining på laborationer imorrn, har inte gjort alla skisser än, så får se hur det blir med det..
Har i alla fall blivit lovad mat efter skolan hos Vickan, smaskens! Sen åker vi iväg på styrelseutbildning fre-lör, spännande. Det blir till att packa ner sovsäck, overall o grejer..en vinflaska får följa med också. =) Trevligt trevligt..
Eventuellt utgång en sväng på lördag efter att vi kommit tillbaka..skulle vara trevligt, men jobbar hela söndagen, så det visar sig..

Nehepp, in i duschen med mig nu! Sen äta nåt innan ja dyker ner i pluggträsket..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback