ensam hemma ikväll..

..fast å andra sidan är ju inte det nåt som skiljer sig från övriga kvällar...

vart i skolan och pluggat idag en sväng, börjar få kläm på vissa saker, men det är mkt kvar.
åkte till jobbet 15-18.45, lagom lång tid när man har så ont i magen så man knappt kan stå upp.. vet inte alls vad det är..
nu är jag hemma iaf, och det slog mig att jag kanske borde äta något, är hungrig..men det finns absolut ingen ork eller motivation överhuvudtaget till att fixa nåt..
dock lär jag väl lösa det på nåt sätt om jag ska orka sitta här framför datorn ikväll och plugga.

ska till skolan imorrn med..jaaa, jag vet, det är lördag.. men måste man så måste man.
iofs är de rätt skönt att bara sitta där, får mer gjort då än om jag bara är hemma.
blir julmarknad på slottet också, och sen får vi se vad som händer...har ingenting planerat, känns som att man måste ge all tid till skolan nu.

nehe. ta tag i lite mat nu då..

Kommentarer
Postat av: hannah

Okej... om du inte äter kommer jag och lagar nått åt dig och ser till att du äter! Inget man får slarva med. Inte konstigt att du har ont i magen... Du måste ta hand om dig! kram h


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback