plugga, plugga, plugga..

bor i skolan nu känns det som.. men visst behövs det. är rätt mkt att ta in i huvudet..
hoppas för guds skull inte att ja behöver göra omtenta sen, det orkar jag inte med.

var ju SPIIK-bandyn i helgen, var bara med i fredags, sen låg jag hemma i feber i lördags.. så det var lite synd, men det var skojigt att få vara med lite iaf.
helgen blev för övrigt inte alls vad jag tänkte mig.. skulle ju jobba också för första gången på jättemånga veckor, men det blev det inget av med.

skola igen i måndags, hade lektioner hela dagen, fick vara i simulatorn, springa i lejdare och ha oss. men det var roligt, fick bara blackout en gång! =) satt kvar i skolan efter det och pluggade lite.
sen har det bara vart skola varje dag efter det också...

igår så jobbade jag däremot, var skönt att komma tillbaka tycker jag, men jag var minsann lite ringrostig. ska tillbaka imorrn, men då på småland bland alla magsjukesmittade ungar, blir perfekt timing till helgen...
imorrn kväll blir det mys med tjejerna först, sen eventuellt caps, beroende på vad jag är på för humör. just nu känns det bara som att jag bara vill åka hem direkt efter jobbet imorrn och bara vara... det har blivit lite mkt på sista tiden..både på gott och ont.       "but I'm still standing.."
efter jobbet så stressade jag hem och duschade, sen hoppade jag på bussen inåt stan. träffade Vickan, Amanda och Li, och så gick vi till puben och käkade lite mat. efter det till kåren för att se på Shan the Man...hahaha, han är ju sjukt rolig! han kommenterade att det lät som att någon födde barn när vi skrattade...men det förstår jag så som vi skrek. efter shan så var vi kvar på kåren ett tag och jag och Malin shakade loss riktigt rejält till Spice Girls där ett tag..haha, long time ago.. sen bidde det fula fisken, massa fula fiskar där! hahaha, BINGO BINGO!!! så sjukt... men så kan det gå.. rätt bra tajmat för övrigt när vi skulle gå, precis då kommer två berusade karlar...så vi slapp dom.. =P

börjat förbereda lite inför julpyntandet..blir ju inte så mkt i år dock eftersom vi åker iväg över julen, men har iaf fått upp mina lysande stjärnor i köksfönstret, och imorrn blir det väl till att få upp adventsljusstakarna i vardagsrummet..dock inte tända dom än! =)

nehe, nu ska jag plugga lite till innan jag går till sängs med mig själv.

ciao*

Kommentarer
Postat av: Malin

Karlar? Finns det här i Kalmar ;)

2007-11-30 @ 14:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback