1 vecka kvar

Om exakt en vecka sitter jag på båten på väg ner till Antwerpen..shit..det är verkligen snart! Jag vet att jag ska åka iväg, men ändå har jag inte fattat det på nåt sätt..känns overkligt att lilla jag har fått en sån här stor chans som det faktiskt är att åka iväg.
Men det känns bra, jag inte bara tror att jag behöver det, utan jag vet att jag behöver det, för i dagsläget är det här det bästa som kunde hända mig!
Jag ska vara borta i fem veckor, och det är ju enormt lång tid egentligen, borta från all trygghet och allt jag känner igen. Det enda som väntar nu är ovissheten och atlanten, men vilken känsla sen...som sagt var, det bästa jag kan göra nu.

Helgen var underbar, bästa på länge!! Min diamond, Viktoria, hur ska det gå utan dig på stora havet? Vi diskuterade väldigt allvarliga saker i lördags du och jag, men jag skulle aldrig säga såna saker utan att mena det. Jag kommer att sakna dig så mycket när jag är på den där stora flytande prylen..men det vet du ju redan! =)
Du vet - "Just call my name - I'll be there"..

Annars var vi ute i lördags, hade mysig förfest med potatisgratäng och fläskfilé först, sen kom grabbarna grus och vi sjöng massa Boybandslåtar och drack massor med alkohol, sen kom Li och hon föll direkt för grupptrycket och började häva i sig alkohol hon med..haha, det låter ju helt hemskt, men hon låg ju efter. =P Vi cyklade iväg till kåren och där dansade vi massor och träffade trevliga människor. Sen slutade ju kvällen som det gjorde också, men det var trevligt..
Igår, söndag, var det bakispizza för hela slanten som gällde, gick inte upp ur sängen förrän kl.14..men så kan det ju vara när man är bakis...

Skola har det vart idag, tenta imorrn, så det blir till att plugga nu innan huvudet hamnar på kudden.. 

 Man behöver prata ibland, så är det bara, och det känns skönt när man har gjort det, oavsett om man har fått fram något vettigt ur samtalet eller inte..det befriar liksom litegrann - tack!


En vecka kvar...

             

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snygga bilder hörrö;) många minnen som väcks tills liv! kommer sakna dig nåt enormt! love u!

2007-10-02 @ 16:55:09
Postat av: Jessica

men.. när ska soffan bäddas ut nästa gång då..?
Måste bara.. "...aint no bl---obs wide enough, to keep her away from..." haha! memories k-g :-)

2007-10-03 @ 00:06:01
Postat av: jennie

tack för många trevliga stunder i lördags :) hoppas du hade kul och att vi ses innan du far ut på havet! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback