ajaj

har ont i kroppen, bl.a. ett jätteont blåmärke precis nedanför knäskålen.. men så kan det gå när man ska leka rökdykare..hmm.. det var en upplevelse, inget jag skulle välja att göra igen, men tyvärr har jag inget annat val eftersom vi ska tillbaka imorrn..
dock tycker jag om min klass, det känns jättebra det här, och jag skulle aldrig någonsin få för mig att gå tillbaka till lärarutbildningen!!

konstaterandet att folk förändras kan man inte sopa under mattan..

åker upp till nyköping på fredag, ska bli riktigt skönt att få lite miljöombyte, har liksom vart lite mkt på sistone. men när jag tänker efter är det inte lång tid kvar innan jag mönstrar på...18 dagar närmare bestämt...det om nåt kommer att bli miljöombyte! fast jag längtar, bara andas okomplicerad luft..
som det ser ut nu kommer det här bli min sista höst i kalmar, får lite ont i magen när jag tänker på att jag måste bestämma mig för vad jag ska göra med mitt liv, om jag inte kommer in på kustbevakningen dvs.
om några månader börjar ansökningsperioden, och nu vill jag verkligen in på det där stället!!!

nee, kolla lite mer hockey (NH-Malmö) innan Grey's börjar.

byebye

Kommentarer
Postat av: vicky diamond

varför ska alla kolla på grey?? jag vill ju ha lite socialt sällskap här på nätet sent på kvällen..typiskt! bara för att jag är en sån LOSER som inte har den kanalen...hepp får väl klara mig själv...

Postat av: Hannah

På vad ska du mönstra på? (gissar på båt... ;)) Hur länge är du borta? Grey´s är absolut bäst!

2007-09-19 @ 21:45:29
Postat av: Lina

Spelade in greys igår eftersom ja inte kunde se det när ja va på föräldrarmöte...men nu ska jag laga lite mat och sen slå mig ner och titta på det..längtar!!

2007-09-20 @ 17:38:21
URL: http://liina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback