> alla måsten kväver mig..

egentligen borde jag inte sitta här alls, och vet ni varför?
jo, det är för att jag måste en massa saker..
jag måste städa lägenheten och sjasa bort dammhundarna,
jag måste plugga så att jag klarar omtentan nästa vecka,
jag måste börja med alla skolarbeten så jag får en examen innan jag begravs,
jag måste börja träna ifall jag inte vill att min kropp ska bli slapp(are) och hängig(are) innan jag få barn,
jag måste sova på nätterna så att jag inte sover på lektionerna..

ja, massa måsten, sa ju det.. och skulle jag fortsätta sitta här och fundera så skulle jag kunna komma på massor med mer saker.. haha.. patetiskt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag HATAR "måsten" o "borden" :(

Postat av: Lina

Måsten e nått som borde förbjudas... bara ett stressande moment i ens annars så underbara vardag ; )

2008-04-16 @ 15:23:41
URL: http://liina82.blogg.se
Postat av: hannah

Du måste ingenting! Ta det lite lugnt... =) Okej, jag fortsätter om du gör det! fika snart??kram

2008-04-16 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback