> familjepizza?!

herregud, hur stor ska en familj vara egentligen???
var och käkade med min "familj" A och L, och vi tänkte att det kan ju vara smart att köpa en familjepizza om vi ändå ska ha samma sorts pizza.. vi är ju trots allt studenter och sparade lite pengar på det =)
men den var ENORM den där pizzan.. och inte åt vi upp hela heller.. och jag är fortfarande mätt, så här en timme efteråt...fy fabian! så det är väl i-landsproblemet för dagen..

jag är konstant trött, och bättre blev det väl inte med den extrema matkoma jag blev drabbad av...
borde sova mer, men vid valborgshelgen.. då har jag ju tid.. äntligen! =)

ha en bra kväll*

Kommentarer
Postat av: Lina

Fatta att Martin, Hugo och Henke åt upp en varsin familjepizza... Fattarinte hur de orka när man själv knappt får i sig en vanlig,,, Måttligt mätta lär de ju ha varit efteråt :)

2008-04-16 @ 20:26:45
Postat av: Elaine

Du är så söt Linda :) Och din blogg har ju också blivit riktigt super! Verkligen du med alla stjärnor, I like ;)
Trist med picnicen :/ får försöka övertala någon stackars man... hade vart mysigt om du bodde här igen. Skit i småland nu!!! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback