> organic-kläder?

idag har jag köpt en klänning/tunika som tydligen är "organic"...
hur funkar såna egentligen?? har inte riktigt förstått, men det jag vet är att det tydligen är bra.. =)
så det är väl dagens goda gärning..
fick även en organic tygpåse till också, men jag blev lite fundersam när expediten i kassan faktiskt stoppade ner mina kläder samt tygpåsen i en plastpåse...hmm...

jaja.. så kan det va!
har iaf stillat mitt shoppingbehov nu, det har gått åt lite pengar kan jag säga, men det var det värt.. och som någon sa "när du har jobbat så mkt så är du faktiskt värd det!"... tack! =)

nu ska jag ut i solen ett tag innan det är dags att cykla iväg till tentan... skitomtenta.. den här gången ska jag sätta de 80% som krävs... sautan annars!

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh vill också shoppa!!! Fy va ja hatar att inte ha några pengar!! Självklart ska man passa på när man jobbat mycket!! : )Klart du e värd det!! Lycka till på tentan!! Kramar

Postat av: vicky

hoppas tentan gick bra gumman! puss

2008-04-25 @ 18:12:49
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback