> så ska det verkligen låta!!

ojoj, bästa "så ska det låta" på länge.
man kan ju inte hjälpa att man blir lite småkär i Brolle...vilken röst! en sån skulle man ha, en som kunde sjunga Elvis-låtar för en livet ut! Glory Halleluja! =)

jag får nöja mig med att sjunga för mig själv, och det funkar ju det också faktiskt, fortfarande ett under att inte grannarna har klagat så som jag ylar! haha! men gillar man att sjunga så gör man, och så får omgivningen säga vad dom vill!!!

har haft miss G på besök i kalmar idag, och det var mycket trevligt att träffa henne igen. nu blir det förhoppningsvis inte lika lång tid till näst gång, som det ser ut nu så kommer hon tillbaka runt den 23.e april igen!

tror faktiskt att det är dags för mig att sova snart.. javisst kan jag tyckas vara en tråkig människa som går och lägger mig så här tidigt en fredagkväll, men det har vart en lång skolvecka, och jag ska upp tidigt imorrn bitti för att börja jobba klockan åtta.. så tråkig..ja, det får jag väl ta! =)

nighty night*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback