> sova middag är underskattat!

så det så! =)
kan vara bland det mysigaste som finns att gå och bädda ner sig mitt på dagen.
dock blev jag inte piggare, endast lite tröttare...hmm..men snart får jag gå och sova för natten! =)

hemma igår p.g.a. rejäl huvudvärk, den gick dock över under dagen, efter en tur till affären och några nybakta muffins =) gjorde stora chokladmuffins med dumle i, oooj så goda dom blev! nästa gång ska jag nog dock stoppa i en dumle till så det blir riktigt kletigt i mitten =)

tanken nu är att jag ska ta mig an diskhögen som står snällt och väntar på mig. min största önskan just nu är det där trollspöet som jag pratat om tidigare, det där man svingar lite lätt på och säger "disk försvinn"...
men än har jag inte hittat något, om någon springer på något - var god säg till...

snart helg igen och vi vet väl vad det betyder...ja, jobb igen... men det ska väl gå bra antar jag..
synd bara att det är så långt kvar tills jag får sova ut på morgonen ordentligt, jag som är så morgontrött!
ja, enligt kalendern blir det den 19.e april, men då är Vickan här, så jag kommer inte kunna sova oförskämt länge ändå =P men den 6.e maj, då börjar jag inte skolan förrän 13.00... wiiiieee =) haha!

ne, diska var det ja.. trökigt!



Kommentarer
Postat av: Emma

Oja det är så jävla skönt att sova på dagen,. när man kommer hem från skolan så finns det inget härligare än att krypa ner i sängen ett tag. Men man är inte så trött på kvällen sen, haha!

Postat av: mulin

Jag vet, att sova middag är världens bästa! Men som du säger, så blir man tröttare efteråt.

2008-04-03 @ 18:16:22
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: tilda

Den förrän den 6:e maj, här ser vi framåt i tiden ordentligen haha ;)

2008-04-03 @ 18:19:05
URL: http://tilda90.blogg.se
Postat av: mulin

Haha, jag får nästan posta dig påsen så du får testa! Eller så får du springa iväg till närmaste Ica-affär genast! Hoppas att jag inte höjer dina förväntningar för mycket bara... Hör av dig när du har dragit den mot kinden ;)

2008-04-03 @ 19:16:27
URL: http://apoetry.blogg.se
Postat av: vickan

haha jaa när jag kommer blir det nog inte mycket sovande alls... helgen är ju redan fullplanerad! längtar som bara den, ska bli skitskoj! puss!

2008-04-04 @ 20:08:29
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback