> stökigt hem = övervikt?

sitter och ser på Oprah nu, och någon pajsare påstår att man inte kan gå ner i vikt om man inte har ett rent och städat hem..hmm.. det kanske ligger något i det han säger.
jag vet ju själv hur det är när man har mkt saker kring sig, jag som hatar att städa menar jag =) och när man väl har städat så känner man sig ju faktiskt mycket lättare.
haha, kanske skulle städa lite oftare så man blir lite lättare! =)
problemet nu är att jag har inte tid till att städa, har så mkt i skolan och jobbar så mkt.. men det kanske kommer en tid till det med så småningom.. inte nu bara, och inte idag..

nu ska jag äta frukost, jag som "skolkar" idag =)

Kommentarer
Postat av: Ewie

hmm :P då kanske jag måste städa min lägenhet hahha

Postat av: Ewie

sv: awe tack ^^ din med.

2008-04-07 @ 12:31:16
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback