> underskattade små kakor

igår fick jag ett ryck, jag blev så oerhört sugen på att baka, och ja... jag måste erkänna.. jag blev även fruktansvärt sugen på att äta något med socker i.. så det var väl antagligen så det startade...
i vilket fall som helst så blev jag besatt av att försöka tillgodose mitt sockerbehov, och det slutade med att jag ställde mig och bakade kakor...vilket kan tyckas konstigt en måndagkväll.. men oj så goda dom små rackarna blev, smakade ju riktigt bra =)
det mest farliga är att burken med dom står framme fortfarande, och det är ju inte många steg till köket och fram till den sockerfällan.. så jag har tagit mitt förnuft till fånga och insett att det nog är säkrast ifall jag stoppar in burken i frysen istället..
meeeen, då kommer vi till nästa problem.. jag har ju en förkärlek för frusna kakor... =/
är det dagens i-landsproblem? eller är det någon annan som har något lyxproblem idag så här på tisdagen? var då snäll och berätta det för mig så slipper jag vara så fixerad vid mina kakor...

Kommentarer
Postat av: Anonym

valde mellan två tröjor på HM, stod och velade riktigt länge..tills jag till slut köpte båda två. När jag sedan kom hem fick jag grym ångerst och bestämade mig för att lämna tillbaka en av dem..men vilken ska man lämna tillbaka??? är inte det i-landsproblem så säg =)

2008-04-15 @ 18:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback