> vårvärme

idag valde jag faktiskt att ställa cykeln hemma och promenera den 7-minuters långa promenaden till Emma. och vilket väder det har varit sen. kände mig på så bra humör att jag valde att ta på mig klänning idag, och det är inte ofta nuförtiden. när jag stegade in hos emma möttes jag av en underbar doft, knasbollan har storbakat idag trots att hon är sjuk, haha, galenpanna! men det var gott, jag fick smaka både tekaka, bulle och chokladkakor, sånt gillar ju jag! =)

vår som sagt, lite bilder får illustrera det fina vädret vi haft idag =)


   

Kommentarer
Postat av: knasbollan

hihi, va gör man inte när man har myror i rumpan?!

Postat av: Jessica

Vilka superhärliga bilder!! Önskar man hann ut och njuta lite de dagar det är sol bara.. Kommer förhoppningsvis fler snart så det blir klänning på alla :-)

2008-04-08 @ 18:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback