- back on track.. eller nästan..

nu är semestern slut - och jag skulle vilja säga; sommaren likaså. jaja, jag vet, jag är väldigt pessimistisk, men det är bara det att det känns precis som det. med ett regnigt kalmar att återvända till, och en skolstart på tisdag, så är det bara höst. dock vet jag att det finns vissa saker att se fram emot nu, och det gör att det känns mindre mörkt.

egentligen skulle jag bara säga att jag lever. jag har haft underbara dagar i göteborg som jag tycker kunde vara lite längre. har hunnit med att göra en hel del saker, precis lagom. kändes lite konstigt att komma hem dock, inte vart i lägenheten på väldigt många dagar, och heller inte varit själv på länge. men det ger sig.

nu är det dags att krypa till kojs. trött är jag. nöjd.

over and out*

Kommentarer
Postat av: OttO

hej tjejen! hoppas att du är peppad inför skolstarten även om det kan kännas tungt just nu när det bara är ni där borta som har börjat än.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback