- hydra-vadå?

det är ju rena grekiskan, bokstavligt talat. lambda och delta och 4/2-ventiler, överströmningsventiler och massor med smarta gubbar som kommit med teorier. jag blir snurrig. det är plus och minussidor, ekvationer och formler... herrejesus hur ska det här gå?
har självklart som mål att klara det, men inte fasiken kan jag erkänna att jag hänger med i alla system alla gånger, rena grekiskan...som sagt..
men tänk sen - jag kommer vara så klok när jag läst klart terminen, ja jag säger då det.

på tal om ingenting ska jag till polisen nästa vecka och se ifall de har hittat min cykel..har dock svårt att tro att den är i fint skick om den finns där. dessutom läste jag i polisanmälningspapprena att de skulle höra av sig ifall man lämnat ramnummer och de hittat den...och visst lämnade jag det numret, men ändå har de inte hört av sig.. bye bye röda cykeln.

nä ni, nu signar jag ut här, har inget mer att informera om.

ha en fortsatt bra kväll!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback