- linssoppa och pyspunka..

idag fanns det inte riktigt någon inspiration till mat, men det blev iaf en linssoppa som jag hittade recept på, det var gott. mätt blev jag och matlåda tills imorrn har jag. tog inte mer än 20 minuter att göra den, perfekt.
dagen har förutom den otroligt avancerade matlagningen, bestått av tvätt och lite undanplockning hemma. tänkte det kunde vara skönt att vara lite organiserad nu innan skolan börjar så man inte behöver ta tag i städning det första man gör efter en lång skoldag.. fast jag känner mig själv, det blir stökigt snart igen.

pyspunka var det på cykeln, men nu är det fixat iaf - tack för hjälpen! hoppas bara på att det inte är tomt på luft imorrn igen när jag ska iväg till skolan, men det är det säkert med tanke på att jag har ständig otur när det kommer till cyklar.

hoppas alla får en bra kväll,
själv tänkte jag snart sätta mig med en kopp te och en bok - för något på tv lär det inte finnas att titta på, och så ska jag nog tända ett litet ljus för morfar också, två år idag.. 

                                 Who can say for certain, maybe you're still here
                                        I feel you all around me, your memories so clear.
                                 Fly me up to where you are, beyond the distant star
                                       I wish upon tonight to see you smile,
                                       If only for a while, to know you're there
                                 A breath away's not far to where you are.
                                 As my heart holds you just one beat away,
                                       I cherish all you gave me everyday.
                                 I know you're watching over me from up above.


*over and out

Kommentarer
Postat av: Lina

Va så skoj att få prata med dig igår, kändes nästan som ja va "hemma" i Kalmar igen. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback