- ludde lump vs. dammsucken

kommer ni ihåg den boken, om ludde lump och greta garn? den utkom tydligen -85, vilket innebär att jag antingen fortfarande låg i magen eller var nyfödd.. men jag gillade den, även fast jag tyckte att ludde lump hade all anledning att vara rädd för dammsucken..

aja, i vilket fall som helst så är det min tur att ta fram dammsucken och jaga ludde lump. inte alls roligt, men det behövs tyvärr. har varit i skolan från 08 till 12 och fyllt huvudet sprängfullt med ny kunskap..och det känns.. =) tyvärr blir det ju ingen lugn och ro i helgen då jag får chans att vila upp mig.. men men, blir fint på kontot sen i september istället.

nu ska jag börja städa här, och om en stund tar jag och dammsucken varandra i hand och sätter igång med utrota ludde lump(arna)..

ha en fortsatt bra dag!

over and out*

Kommentarer
Postat av: hannah

Den läste vi massor när jag var liten, gillade den! =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback