- me, myself och de gröna diskhandskarna

det är mycket roligare att diska med gröna diskhandskar än att diska utan gröna diskhandskar. jag säger inte att jag tycker om att diska för det, men det blir en helt okej upplevelse. framförallt är det riktigt skönt när man är klar.

jag är irriterad. väntar på kurslitteratur beställd på nätet, dels för att det skulle gå fortare än att låta akademibokhandeln beställa böckerna, och dels för att det blir billigare. dock är det så att jag behöver böckerna nu, och sist jag kollade ligger min order bara under status "bearbetas"... kommer inte böckerna imorrn blir jag ännu mer irriterad. nu får det vara nog =P

enligt smhi kan det bli fint väder i helgen, och det är ju aldrig fel. tankarna man hade om att sommaren skulle hålla sig kvar länge i år, har väl mer eller mindre regnat bort. nu är det höst. tycker ju inte om det..egentligen.. men så har det visat sig att det finns väldigt många bra adjektiv som beskriver hur bra hösten är - så ja...jag får väl hålla med lite där..men bara lite.

kanske plugga lite nu - antingen maskinkomponenters engelska namn, eller termodynamik..undrar vad jag väljer.. =P

ha en bra kväll!

over and out*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback