- pigg som en mört, trött som en..?

nog känns det när man börjar jobba tidigt på morgonen, dock ska jag väl inte klaga, säkert hälften av sveriges befolkning jobbar ju tidigt om dagarna. jag har däremot det problemet att min självdisciplin finns på någon annan kontinent - varav jag inte kryper till kojs tidigt nog på kvällarna...och då blir det jobbigt att kliva upp kvart över fem på morgonen..
dock är det väldigt skönt att börja så tidigt, och framförallt bara jobba morgonpassen, då har man hela dagen på sig att hitta på andra saker.

nu blir det en dusch här, vart ute och kört inlines, varmt värre =)

over and out*

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh så duktigt!! MÅSTE med komma ut och köra nått nån dag!! Kram

Postat av: emma

nej du, den där tiden är allt för knapp.. :(

2008-08-07 @ 16:45:46
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback