- varför heter han john blund?

jag är trött nu. det tar på hjärnan att gå i skolan. för mig som dessutom inte kan räkna har det varit extra kämpigt. men det är väl dags att lära sig nu. termodynamik och flödeshastigheter i ledningar...herrejösses..
dock är det intressant, så det är kul. den bästa känslan är den där när man inser att man kan nåt.

får ingen ledig dag på ett tag nu. lördag nästa vecka är första. jobbar 22 timmar i helgen, och så skola varje dag på det. men jag klagar inte - inte alls. snarare kul att det händer nåt. dessutom går tiden mycket fortare då, vilket inte är fel...inte alls..faktiskt..

imorrn sätter dagen igång tidigt, börjar första föreläsningen 08, och vaknar jag disciplinerad så kanske kanske kanske det blir en liten morgonpromenad innan det. men bara kanske. är ju rätt skönt att sova har jag märkt. särskilt när man är trött.

trött ja.. varför säger man att john blund har varit och hälsat på när man är trött? och varför heter han john blund?


over and out*

Kommentarer
Postat av: RD

Blund" rel="nofollow">http://sv.wikipedia.org/wiki/JohnBlund ... allt finns på wikipedia;)

2008-08-21 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback