> regn regn regn.. och regn förstås..

plus lite blåst också. just nu verkar det bara blåsa 10 m/s på ölandsbron, vilket betyder att det har lugnat ner sig lite med stormandet.

jobbade imorse vilket gick bra, var rätt mycket att göra så vi hann klart precis vid öppning. sen åkte jag hem och stoppade i mig en andra frukost, och så småningom åkte jag och familjen iväg till jobbet.. igen.. de skulle handla lite saker, eller framförallt kolla.. men som vi alla vet - det är svårt att komma ifrån ikea utan att ha med sig något..
sen åkte vi till öland en sväng, och sen hem. köpte en skruvmejsel med bitsar så att pappa kunde hjälpa mig att få upp hyllplanen - äntligen!! så nu har jag fått upp dom och även alla böckerna, blev ungefär som jag hade tänkt mig måste jag säga.

nu ska jag säga hej då till högen, de ska visst ut på vägarna och åka norrut och hemåt.
jag ska till statoil och pumpa cykeln, smidigt!

ha en bra fortsättning på kvällen.

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback