> R.I.P. gamle kungen, var hälsad black beauty!

fick ett samtal förut: "jag har fått ett meddelande om att du ska gå ut på gården. vet inte vad det handlar om, men det är bara att gå ut. går det inte att nå mig på det här numret, ring till andra telefonen..det är bara att gå ut."
jaha tänkte jag.. fick nästan en klump i magen och blev lite halvrädd måste jag erkänna.
men ned gick jag, och utanför porten stod en cykel. haha, jag visste ju såklart direkt vem som låg bakom - pappa som hade ringt mig. bakom busken vid hörnet stod dom och tryckte sen, mamma, pappa och brorsan. träffade dom senast igår, så det var ingen lång tid vi var utan varandra där. men de kom hit och våldgästade mig och övernattar nu i lägenheten.. men det blir trevligt med sällskap, lite trångt dock.

men iaf - nu har jag en ny cykel..eller nygammal..någon ny cykel vågar man väl inte skaffa sig i den här gangsterstaden...
den kommer nog gå bra iaf, dock ingen cykelkorg eller lyse på.. vilket kommer resultera i att jag får smita från polisen de gånger (alla gånger) jag glömmer lysena hemma..

ha en fortsatt bra kväll!

over and out*



PS.. hoppas den som snodde min cykel blir överkörd av en långtrådare - det kan han ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback