> cykeltjuvar!

då har det gått en vecka sen jag åkte från kalmar, det är läskigt vad tiden går. men veckan har varit bra, solat och badat nere i sommarstugan och bara njutit av det härliga vädret.
igår kom jag tillbaka till den lilla staden i småland, och jag har även hunnit med att jobba ett pass.
regnet öser ner utanför och jag ligger här i sängen med datorn framför mig. kan bli en bra dag tror jag. tänkte försöka plocka iordning lite hemma, sen blir det väl nästan bara att packa om väskan med tanke på att jag åker på fredag igen.

när jag kom hem igår så märkte jag att cykeln var stulen - fy fasiken för folk som inte kan skilja på mitt och ditt!!!
gjorde dock en polisanmälan direkt och har pratat med försäkringsbolaget idag, så det kommer ju ordna sig så småningom, antingen får jag pengar eller så får jag cykeln.. problemet är bara att det kommer att ta minst en månad, och jag vill ha det som är mitt nu!!!
gårdagskvällen blev med andra ord inte så bra... fast jag måste erkänna att den blev lite bättre efter ett telefonsamtal.. faktiskt.. ;P

nu ska jag ta och göra lite nytta, sen sätta mig ner med en bok.

ha en bra dag!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback