- bara en liten jäkel kvar nu

kan väl börja med att säga att det gick sådär igår. hade iofs inte väntat mig något annat. är inte alls speciellt roligt att skriva två tentor samtidigt. tror jag klarade den ena åtminstone, men då har jag ju å andra sidan något att göra när jag kommer hem från sjön och det är dags att skriva omtentorna =)
nu är det bara en kvar dock. imorrn får jag tenta av driftteknik, och det är väl nästan det ämnet som känns mest konkret, så det är lite "roligare".

fick mail ang. påmönstring igår, och det ser ut som att det blir den 21.e nu. hoppas hoppas hoppas att det finns internetuppkoppling ombord! kunde vara roligt att kunna prata lite med folk här hemma, även fast man är på andra sidan atlanten. jag håller mina tummar iaf. man skulle haft en blogg som gick att uppdatera med mail...

nu ska jag dona lite innan det är dags för dagens att-göra. ska förbi jobbet en sväng, sen in till bibblan för att plugga plugga plugga.

ha en bra dag!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback