- disciplin

jag säger en sak - tentorna imorrn kommer gå åt pipsvängen. jag lär mig ingenting. jag vill inte lära mig. jag orkar inte lära mig. det är inte roligt längre.
jag kanske är lite bitter ja, men herregud, nån gång måste det ju få vara okej också. förstår inte vart min motivation har tagit vägen. borde väl egentligen kunna "klämma ur" det sista nu med tanke på att det är över efter de här tentorna. men ICKE. vill bara vara klar nu och mönstra på den där jäkla båten. får väl komma tillbaka och skriva omtentorna - fine.

idolfinalen ikväll också. det programmet är väl inget jag har följt slaviskt i år direkt, sett några program bara. måste väl säga att jag hejar på kevin, känns som att han är mest mångsidig. men vinner alice är det såklart också bra, de kan ju sjunga båda två.

för övrigt måste jag säga att det var längesen jag blev mätt på chips.. nu är jag väldigt mätt. vill inte äta nåt mer idag.
däremot kanske man skulle ta sig en fredagsdrink så det blir lite roligare att pluga, why not?!

hoppas alla får en trevlig kväll

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback