- god förmiddag med massa huvudvärk?

nej. jag förstår inte att jag kan vakna med huvudvärk. det är väl egentligen det sämsta sättet att starta dagen på? ont i hela huvudet och hela nacken. betyder det att man sover för hårt? ja, jag vet inte.. känns som jag skulle kunna sova hur mycket som helst. jag är ju trött precis hela tiden. kul det blir om en och en halv vecka när man ska upp och jobba lika tidigt varje morgon..hm..

hoppas verkligen att vi har internetuppkoppling på båten så att skype funkar. har ni skype så jag kan prata med er?! kunde ju vara roligt att kunna uppdatera bloggen med lite bilder ibland också. men det visar sig.
har inte riktigt fattat att jag ska åka redan nästa vecka. känns helt overkligt. men det här har jag längtat efter så himla länge nu, så jag får försöka att inte tänka för mycket på att jag kommer missa julen hemma. det är ju som det är. men får ju mer betalt eftersom det är mycket röda dagar där runt jul.. yeaay! =)

nu blir det nåt att äta och sen dona med lite saker innan jag måste sätta mig med pluggandet.

ha en bra dag!

over and out*

Kommentarer
Postat av: emma

UTMANAD PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback