- snart snart snart

håller på och packar, 22 kg väger väskan jag ska checka in - 10 kg under gränsen, perfekt! dock har jag insett att jag kommer få problem ifall jag vill handla nåt nånstans på andra sidan atlanten. jag kommer få svårt att ta med mig det på planet ifall jag ska flyga hem. dock hoppas jag på att få mönstra av så jag får åka hyrbil sen. men jaja, det är ju ett senare problem. nu ska jag njuta av den här möjligheten och bara tänka på mig själv i några veckor. dock kommer jag väl tänka på vissa personer hemma också, men på ett annat sätt förstås =)

nu är det dags att packa ner datorn i väskan och sen sätta sig i bilen på väg till arlanda. tur att pappa ska leka taxi åt farfar och farmor som kommer hem från mallorca idag, så slipper jag sitta på ett tåg helt själv.

på återhörande när jag är ombord.

ha det så bra!

over and out*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback