- tredje advent får vänta..

önskar att jag bara kunde sätta mig ned, tända ljusen och äta frukost i lugn och ro, men ser ni, det går inte. får tända ljusen ikväll istället, då hoppas jag ha ro i kroppen.
två tentor till imorrn, intressant med tanke på att jag inte har en aning om vad jag ska plugga på till den ena..smart.
ska sätta fart här så fort som möjligt så att det inte blir som i fredags. sov iaf 12 timmar inatt, så jag tog väl igen sömnen från igår natt.

en vecka kvar idag innan jag ska mönstra på, som det ser ut nu. har inte fått något exakt datum, men runt den 21.a har de sagt. det blir en hektisk vecka som väntar. imorrn - tentor, på tisdag - plugga, onsdag - sista tentan, onsdag kväll - julsamling med jobbet, torsdag - städa och packa, torsdag kväll - han kommer, fredag - åka till nyköping, lördag - fira lilljul och förbereda sig lite, söndag - flyga till finland för påmönstring.. herregudars. men man ska ju veta att man lever som sagt.

nu blir det lite frukost här och sen plugga plugga plugga!

ha en trevlig tredje advent!

over and out*

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vad kul att du tittade in på min sida. Självklart kollar jag din också då och då, så man är lite uppdaterad. Vad mycket som händer! Glöm inte andas ;) kramar

2008-12-14 @ 23:04:36
Postat av: OttO

hej tjej =)

så du ska fira jul på båt du?

hoppas att du får det bra och ta hand om dig så du inte ramlar överbord eller blir uppäten av willy!

Postat av: emma

I´ll miss u....... puss

2008-12-15 @ 18:17:03
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback