den där dagen..

Ska väl börja med att säga grattis till alla som har någon som gör att man uppskattar en dag som denna!
Även fast man inte vill erkänna att man bryr sig om den här dagen så är det väl visst så...eller?
Är det inte istället så att man går och trånar efter att få ha någon att mysa med och få uppskattning av en dag som denna?
Är det inte som att man trånar efter det varje dag, och att denna dag egentligen bara är ett bevis på att man är värdelös för att hitta just den där någon?
Jag brukar aldrig känna mig riktigt ensam när det kommer till det där med en relation, för jag har så mycket annat som gör att mina dagar blir värda att minnas. Men idag är det nåt.. vet inte om jag bara är bitter eller om jag faktiskt känner mig lite övergiven på riktigt?
Men jo - lite bitter är jag nog ändå. Jag vill ju också ha gulliga nallar, blommor och geléhjärtan!!!

Nej, sånt här kan man inte deppa ihop över, jag kan ju inte hjälpa att killar som passar mig, inte fattar hur bra jag egentligen är =P Fast då är det nog istället så att de inte passar mig överhuvudtaget...ödet lurar nog lite där med..

Tvätta nu ja, härligt romantiskt.. jag och mina skitiga kläder..


image158

Kommentarer
Postat av: Elin Westerberg

Även om man är ett par så betyder det inte fina middagar, rosor eller geléhjärtan :) Fast jag och Anders dissar denna dag fett mycket - vem har bestämt att vi ska vara extra kära idag? Jag och Anders satsar på "våra" dagar. Årsdag och förlovningsdag. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag har tänkt tanken att han kanske skulle köpt något ;)

Postat av: Jessica

puss på dig ms K-G =)
Skit i all promotion för en dag i almanackan, vem har bestämt att den här dan ska va så jäkla speciell egentligen? typ.. affärerna som vill tjäna pengar?? Saknar hallonen..

2008-02-14 @ 21:31:03
Postat av: Jennie

jag tycker om dig :D och denna dag är överskattad, man ska vara glad och tycka om personer alla dagar :D

2008-02-15 @ 11:52:01
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: emma

Du e ju mitt hjärta iaf! :) puss

2008-02-15 @ 13:06:22
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback