fröken rökdykare..

som jag kämpar på om dagarna.. idag har vi släckt eld och räddat docka - det ni! =P
har vart riktigt skojigt idag, men det är som jag säger, att så länge det bara är teaterrök så är det bara jobbigt, men när det är riktig eld så känns det mer häftigt. =)
men jag har träningsvärk.. min kropp är nog inte gjort för att släpa på 25 kilo på ryggen plus docka på 40 kg.. visst, jag är inte speciellt smal, men inte fasiken är det muskler som fyller ut, haha! =)

borde verkligen plugga, men jag är så otroligt trött, så jag tror inte att jag orkar det alls. får ta det imorrn istället.. slutfasen med tanke på att tentorna är på torsdag..=/

hunnit en sväng till bokrean idag, underbart! =)


     

Bild 1: Jag kommer ut efter räddningsinsats med dockan på släptåg! =)
Bild 2: Jag och Li återupplever gamla minnen från dagis då man fick åka till brandstationen och hoppa i skum.
Bild 3: Måste ju posa lite också =)


blir nog till att kojsa nu..
natti*

Kommentarer
Postat av: emma

vikka snyggingar i uniformer!! ;)

Postat av: Li

Hur heta som helst ;)

2008-03-07 @ 16:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback